Învățare

loading ...

Comunitate

loading...

Manifest/are

loading...
 

Azi e 15 martie!

joi, 15 martie 2012

Azi nu sunt eu! Azi e doar o Tina care stie sa scrie cuvinte in linie dreapta pe un perete gol care poate fi citit de oricine fara ca azi sa o intereseze cine e acel cineva. Azi e Joi, ziua mea norocoasa! Azi pare ca s-a implinit un an de cand se tin gandurile rele de mine si tot azi realizez ca m-am scuturat de ele! 
Imi iau ramas bun de la neincredere si imi dau doua palme bine meritate. Azi am tras concluzii si am realizat ca ma maturizez. Azi, am senzatia ca e ziua mea!
Azi stiu cui sa ii multumesc pentru ca sunt asa cum sunt. Mi-am amintit alaturi de altii ca mine, cum am pasit eu prima data in viata asta de voluntar. Ma bucur ca sunt exemplul concret al omului care nu s-a ales cu nimic din invatamantul de stat, dar care si-a format o viitoare cariera prin voluntariat. Mi-am ascultat intuitia si am ales cu sufletul ceea ce vreau sa fac. Azi, realizez ca sunt un om norocos!
Simt ca ma maturizez pentru ca am invatat sa ma privesc in oglinda si sa ma analizez  obiectiv si subiectiv.
Am invatat ca niciodata nu e prea tarziu sa spui multumesc! Niciodata nu trebuie sa ai teama de a vorbi cu cineva. Viata e mult mai simpla daca accepti ca trebuie sa intrebi daca nu stii, sa spui daca nu intelegi, sa ceri ajutor daca nu te descurci. Azi, mi-am dat ultima masca jos si vreau sa intreb, nu sa tac pentru a ramane "filozof".
Cine a zis "Cere si ti se va da!" a avut dreptate, daca ceri, la momentul potrivit vei primi tot ceea ce iti doresti. Azi, realizez ca am tot ceea ce mi-am dorit! 
Azi mi-am amintit ca uitasem sa privesc in jurul meu si sa vad ce oameni minunati ma inconjoara. Azi am simtit ca sunt datoare cu o impreunare de maini si o lacrima de fericire. 
Azi impart doar bucurie! Azi, imi amintesc de copilaria din curtea bunicii, de jocurile cu vecinii din fata blocului, de primul baiat de care m-am indragostit si de sfaturile amuzante primite de la mama la acea vreme. Azi ascult melodiile preferate si le aud altfel, imi privesc chipul si imi permit sa ma consider cea mai frumoasa. Azi nu mai imi numesc obiectivele pentru viitor doar planuri, azi le consider vise. Azi spun cu gura plina ca sunt fericita si ma bucur ca pot imparti fericirea mea cu cine ma merita!
Azi e 15 martie, o zi frumoasa in care se petrec doar lucruri frumoase. Ma grabesc sa urez cel mai dulce LA MULTI ANI unui om care ma face mereu sa rad si care ma vede in fiecare zi cea mai frumoasa...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu