Învățare

loading ...

Comunitate

loading...

Manifest/are

loading...
 

Cirque du Soleil - Alegria

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Circ :) Un subiect despre care nu stiu foarte multe, de aceea aceasta postare va fi scurta in cuvinte... Am fost doar de doua ori la circ. O data am fost invitata de un var de-al meu sa mergem impreuna undeva prin Targoviste si a fost destul de frumos. Atunci am avut ocazia sa mangai un pinguin si m-am indragostit pe loc de el. Este singura amintire pe care o mai am de atunci. A doua oara, am mers impreuna cu un coleg de la Columna TV sa luam interviuri circarilor. E mult mai fain sa ii vezi repetand cu animalele lor sau avand grija de ele... Ce-i drept, m-am cam speriat cand am intrat in camera reptilelor... dar tot a ramas o experienta frumoasa pe care nu am sa o uit.
De cand sunt in Bucuresti, am tot trecut prin fata circului Globus si mai mereu spuneam ca am sa merg si eu sa vad ei cu ce ne uimesc. Si da, am sa merg la vara, mi-am planuit asta deja.
De curand, am dat de un video ce nu  se poate descrie in cuvinte, eu va pot spune doar ca ce am vazut aici m-a facut sa-mi dea lacrimile, sa raman impresionata, sa spun ca mi-as dori sa ma fi gandit macar o data in viata sa devin circar. Un lucru e clar: in septembrie, cand vor veni la Romexpo, voi vedea toate astea live.  Sunt sigura ca voi avea destule cuvinte si senzatii pe care sa le impartasesc cu voi, pana atunci, va las sa gustati din spectacolul uimitor al celor de la Cirque du Soleil.


P.S. Pentru bilete intrati aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu