Învățare

loading ...

Comunitate

loading...

Manifest/are

loading...
 

Final de 2012

marți, 18 decembrie 2012

La fiecare sfarsit de an ma apuca o nostalgie.... Si tot in acelasi timp ma incearca un mare sentiment pe care nu reusesc sa il definesc, dar stiu ca implica multumire, speranta, recunostinta, constientizare si ambitie.
Trag linie si vreau sa enumar lucrurile pe care le-am invatat, pe care mi-am dat seama ca vreau sa le invat si ce am realizat :) Anul acesta e mai greu ca niciodata sa fac asta!
Au trecut doi ani si patru luni de cand tocesc strazile Bucurestiului si m-au invatat mai multe decat as fi vrut sau crezut vreodata. Cel mai important: m-au invatat cum sa ma cunosc eu pe mine si cum sa ma redescopar:) am venit un copil si m-am trezit azi dimineata uitandu-ma in oglinda si vazand o femeie in armonie cu ea insasi:) O femeie capabila de multe si incapabila de tot atatea.


Am inteles ca lumea nu are cum sa faca parte din tine daca tu nu faci parte din ea:) Pentru a primi implicare trebuie sa te implici si nu e un fel de schimb pe schimb, ci totul se cupleaza ca un motor bine gandit, tu te misti si asa urnesti tot ce e in jurul tau si te poate energiza:)
Am inteles mult mai bine despre ce e vorba in viata oamenilor in general: avem un scop pentru care suntem aici, dar mai nimeni nu si-l cunoaste;pentru ca ne ignoram instinctele sufletului.
Am constientizat cat de recunoscatoare sunt pentru tot ceea ce am si asta ma face in fiecare clipa sa zambesc si in egala masura sa mi se inunde ochii de lacrimi.
Am priceput clar ca toata forta sta in mainile omului, avem control asupra faptelor noastre, trebuie doar sa stim cum sa facem asta. Nu sa ne impreunam mainile si sa asteptam sa pice totul din cer, iar daca nu se indeplineste dorinta, sa avem pe cine da vina. "Puterea sta in inima ta" spune un calugar budist.
Am realizat ca in viata mea este vorba despre mine si ceilalti nu invers, chiar daca vreau sa le ofer ajutorul meu tuturor si sa le fiu aproape, nu o sa pot daca nu am mai intai grija de mine. Dintr-un copac gol ce fructe poti culege?
Mi-am dat seama ca stilul nostru (vestimentar, mimic, comportamental etc) trebuie sa fie in perfecta armonie cu sufletul ca sa fim noi insine cu adevarat.
Mi-am dat seama cat de putin timp petrec cu oamenii pe care ii iubesc, dar poate nici de mai mult nu am avea nevoie.
"Cere si ti se va da" ramane in continuare o credinta reala pentru mine! Cum iti pot oferi cei din jurul tau ceva anume daca nu stiu ce iti doresti tu?
Am concluzionat ca am ajuns intr-un stadiu foarte straniu de ... inconstienta as putea spune. In situatii critice, in momente grele, nu mai ma panichez, ma concentrez pe ceea ce pot face repede pentru a scapa din impas si in acelasi timp fac haz de necaz, nu stiu cum imi reuseste, dar tare mult imi place!
Am invatat sa ma bucur de natura:) vara asta am citit in parc, am stat pe patura in parc, m-am plimbat cu un suc de mere naturale in mana in Tineretului, ba chiar era cat pe ce sa ma plimb si cu bicicleta:)) doamne de cand nu am mai facut toate astea!

Lista e lunga si poate deveni plictisitoare asa ca ma opresc aici, pentru un moment:)
Pana atunci... voi ce ati realizat anul asta?





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu