Învățare

loading ...

Comunitate

loading...

Manifest/are

loading...
 

Portocala fotogenică

marți, 27 decembrie 2011

Săptămâna asta am trăit sub aburi de sărbătoare. Poveştile şi jocurile de copii nu au lipsit. Pe lângă cadouri şi dulciuri, cu siguranţă, am avut cu toţii şi portocale sub brad. Anul acesta mi s-a întâmplat ceva ieşit din comun. Cea mai rotundă portocală de sub brăduţul meu a început să îmi vorbească. Mi-a spus că ea e venită de departe, din ţări de unde abia a fost culeasă. E conştientă că nu are de trăit prea mult şi mi-a spus că are o mare dorinţă în suflet. Ar vrea să devină cunoscută, ea vrea să fie o vedetă! Şi m-a pus să îi promit că voi face tot posibilul ca dorinţa ei să se împlinească. Zis şi făcut! I-am construit o căsuţă, i-am format o garderobă şi că orice vedetă, i-am programat o şedinţă foto. 
Domnelor și domnilor v-o prezint pe Orangina!
Sărbători copilăroase să aveți!




 

  





1 comentarii:

MCAlexa spunea...

Super pozici cu Miss Orangina. In curand o sa fie o vedeta TV sau cine stie, o sa se faca o reclama cu ea :>.

Trimiteți un comentariu