Învățare

loading ...

Comunitate

loading...

Manifest/are

loading...
 

Tiny capital

marți, 28 august 2012

Ieri am stat in pat toata ziua. E clar ca nu asta face un om in plina vacanta la malul marii, dar starea de greata pe care mi-a dat-o portia zdravana de hamsi cu usturoi nu  m-a lasat sa fac nici doi pasi. Asa ca am profitat de televizorul din camera spre disperarea lui Sebi care se plictisea groaznic. Ce sa facem, avem gusturi diferite. Am urmarit printre altele, pe Discovery o emisiune care vorbea despre un nene tare destept, ce a descoperit el cum si din ce cauza s-a format Big Bang-ul. O teorie interesanta. Pe mine ma fascineaza tot ce tine de planete si univers. Nu stiu de ce, de unde... Ideea e ca de fiecare data pierd firul discutiei pentru ca ajung sa ma gandesc cat de mici suntem de fapt... gagalici, furnicute, particule care respira intr-un univers imens.


Astazi am dat de un filmulet care m-a facut sa mi-l inchipui de D-ne D-ne pe norisorul Lui pufos cum se distreaza copios uitandu-se la noi de acolo de sus. El ar vedea totul cam in felul in care Eirik Evjen a redat cateva secvente din viata noastra, dar vazuta altfel. Pe mine m-a inspirat filmuletul asta. M-a si amuzat in acelasi timp. Parca m-as fi intors in timp in oraselele cu care ma jucam cand eram mica...


P.S. Astazi m-am simtit mult mai bine. Am facut cateva plimbari pe faleza, pe la Delfinariu, Acvariu si Cazino. Cand ma voi intoarce acasa voi posta  fotografii sa va arat si voua cateva din momentele frumoase pe care le-am trait pe langa valuri. Apropo de asta, acum se poate vizita si interiorul cazinoului, din cate am inteles anul acesta este pentru prima data deschis si pentru vizitatori, am cateva poze pentru voi si de acolo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu